אבטחת מידע בענן

הטכנולוגיה עברה בשנים האחרונות כברת דרך ארוכה והצורך התמידי להגן על המידע השמור של כל עסק, הובילה את רובם להכיר בעובדות ולבצע אבטחת מידע בענן כדי לאבטח באופן מקסימלי את כל מערכות המידע ואת בסיסי הנתונים שהם נכס ראשון בחשיבותו בכל חברה.

מדוע אבטחת מידע שלא בענן היא בעייתית

עשרות ומאות מקרי פרצה למערכות המחשוב המרכזיות והמתוחכמות של עסקים, גורמים ממשלתיים וצבאיים הוכיחו מעל כל ספק שהמידע בדרך זו אינו מוגן דיו. באופן יחסי, קל מאד לחדור למערכות הללו, המידע הרב נחשף לגורמים מתחרים או לגורמים שליליים והנזק הוא עצום. חלק ניכר מהבעייתיות היא העובדה שמדובר בנזק בלתי הפיך כיוון שאין אפשרות לשחזר נתונים שניזוקו ונוצר פער רב בין רמת המידע הקיימת מול מצבור המידע שהיה קיים טרם הפריצה.

עסקים שחוו זאת על בשרם ולא הצליחו לשקם את הנתונים ועסקים שראו את הנולד הבינו כי רק פתרונות חדשניים יהוו חסימה מוחלטת מול גורמים עוינים והאקרים ולכן פנו גם הם לקבל שרותי אבטחת מידע בענן.

שרותי סליקה של חברות אשראי

העלייה החדה בשימוש יום יומי בכרטיסי אשראי לצורך תשלומים שונים בבתי העסק, עבור מתן שרות על ידי גורמים ממשלתיים ואחרים כמו חברת החשמל, ביצוע אין ספור עסקאות בחנויות ה – on line ובעסקאות טלפוניות שבהן אין מציגים את הכרטיס באופן פיזי, הולידה את הצורך לאבטח את העסקים הללו בדרך הרמטית. השימוש בכרטיסי האשראי גורר זיופים ומעשי מרמה באמצעותם בארץ ובעולם כולו. הרשויות הרגולטוריות בכל העולם שנחשפו לבעיה ההולכת ומחמירה הובילו לפני כמה שנים מהלך של הכוונת כל העסקים הסולקים תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי בכל העולם לנהוג על פי תקן בין לאומי אחיד הכולל את כל מערכות המידע של כל כרטיסי האשראי בעולם – pci dss level 1. התאמת המערכות למציאות וההגנה המקסימלית שנוצרה, צמצמה באופן משמעותי את זליגת המידע ואת הנזקים שנגרמו עקב כך.

שירותי אבטחת מידע בענן של חברת דיקום

חברת דיקום ממליצה ללקוחותיה הרבים להצטרף ולהעביר את מלוא תשתית ה -IT שלהם לענן המאובטח שלנו. אנו כספקי תשתית כשירות (IaaS) נוכל לשמור על המידע באופן מקצועי באמצעות מערכות הגנה, תוכנות אנטי ווירוסים ותוכנות חדשניות נוספות הערוכות למתקפות שונות של סייבר. שירותי האבטחה הווירטואליים שלנו כוללים אין ספור נתבים, שרתים מתוחכמים וציוד נוסף היוצרים יחד הגנה מקסימלית על פי הקריטריונים הבין-לאומיים. במסגרת פתרונות תקשורת לעסקים אנו מציגים בפני כל לקוח את אישורי רמת אבטחת המידע שלנו על פי התקנים הבין לאומיים המחמירים בתחום אבטחת מידע בענן הכוללים את אישורiso-27001 המעיד על חיוניותם ועמידותם האיתנה של מערכות הבקרה המתוחכמות שלנו לאחר שעברו את ביקורת השירות הקפדנית – soc 1,2,3.

מערכות אבטחת מידע בענן מחייבות כל עסק לכלול בה, כל תוכנה או אפליקציה חדשה המתווספים למערך המחשוב, כדי שגם הם ייכללו תחת מטרית גיבוי המידע המנוהלת בשיתוף פעולה שלנו עם הלקוח.

דיווח על אירוע סייבר

ניתן גם להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם: