תמיכת מחשבים לעסקים

תמיכת מחשבים לעסקים תחזוקה היא משימה לא פשוטה הדורשת יצירת מעטפת מושלמת לכל לקוח בנפרד, כדי שכל המערכות במשרדו יפעלו כיאות ללא תקלות שישבשו את מהלך העבודה התקין. תחזוקה נכונה ומונעת, תקדים רפואה למכה ותעצור תקלות שאמורות לקרות בדרך. הפעולות כוללות את כל תחומי העבודה שבהם המחשוב, התוכנות החומרות ומערכות המידע מהווים חלק פעיל ומשמעותי.

תחזוקת מחשבים לעסקים בכל תחומי העיסוק

חברת דיקום חולשת על כל צרכי העסק בתחום המחשוב והענן וכך מאפשרת לכל לקוח לעסוק בפעילותו היום יומית בעסק כשהוא יודע שיש לו על מי לסמוך. הצוותים המקצועיים שלנו יבצעו עבורו תחזוקה שוטפת במערכות המחשוב, יוודאו שהכול פועל כשורה כדי שלא תצוץ כל בעיה שתפריע למהלך העבודה השוטפת.

תמיכת מחשבים לעסקים מטפלת בכל הקשור לציוד ההיקפי המשרת את העובדים, בתוכנות, בחומרה במחשבים הנייחים והניידים, בשרתים, בפעילות על הענן, באבטחת המידע ובאינטגרציה בין כל הגורמים הללו במקביל. המנהלים שלנו הם מומחים בכל הקשור לתחזוקת מחשבים לעסק, עבור כל נושא שעבור הלקוחות נראה מורכב ובלתי אפשרי, אנו מוצאים פתרונות יצירתיים ומעשיים שיעשו לכם סדר בעסק בתחום תחזוקת מחשבים לעסקים. אנו שמחים להיות חלק מההתפתחות העסקית בכל חברה, לייעץ ולהעניק את ההכוונה המתאימה ביותר עבורכם.

חבילת שירות המעניקה מעטפת תחזוקה

השירות שלנו הוא גולת הכותרת של חברת דיקום אנו מנתבים חבילות שירות התואמות את צרכיו של כל עסק על ידי תמיכת מחשבים לעסקים, אם מדובר במחשב אחד הקיים בו או מאות מחשבים. הצוותים המקצועיים שלנו יוצרים הגנה לכל אחד מהעסקים הן טלפונית, הן על ידי התחברות מרחוק כדי לפתור בעיות באופן מהיר והן בהגעה לבית העסק כדי לטפל בשרתים ובמערכות המידע המתוחכמות הקיימות בו. הידע הבסיסי של כל אחד מנבחרת השירות של דיקום נרכש במסע מפרך של לימודים והפרקטיקה שלו צמחה לאורך אין ספור שעות עבודה באיתור של תקלות שונות ומשונות. הניסיון הרב מאפשר לכל אחד מהצוות המקצועי שלנו, לפתור כל בעיה. שירותי מחשוב לעסקים כוללים טיפול ברשתות תקשורת סבוכות, בשרתים מורכבים, אבטחת מידע, אינטגרציה של מערכות תקשורת, ניהול מערכות מידע. חלק גדול מאנשי הצוות שלנו הם בעלי הסמכה ממיקרוסופט לטיפול בנושאי MCP, MCSE, MCSE+I.

תמיכה למחשבים ואבטחת מידע – הבסיס לקיומו של כל עסק

כל נושא אבטחת המידע מצריך היערכות מיוחדת התואמת את רמת הסודיות של המידע הקיים בעסק. כדי למנוע סיכונים מיותרים העלולים לפגוע במערכות המידע הרגישות, אנו מתקינים תוכנות ייחודיות שאינן מאפשרות חדירה של גורמים שאינם מורשים לרשת התקשורת הפנים ארגונית. כל חשד לקיומם של וירוסים או חלילה השתלטות של גורמים עוינים נבדק בקפידה באמצעות מערך ההגנה הייעודי.

תחזוקת מחשבים לעסקים של דיקום מאפשרת לתכנן פרויקטים מסובכים המצריכים קשר בין עשרות מחשבים במקביל, שרתים פעילים שונים עבור בסיסי המידע, הדואר האלקטרוני, שירותי ענן מבוזרים עבור אבטחת המידע ועוד.להקים את המערך הלכה למעשה וליהנות מהעובדה שכל המערכות מסונכרנות זו עם זו וכולן עובדות במקביל ומשרתות את העסק על פי המתכונת שביקש הלקוח, גורמת לנו לסיפוק מקצועי עצום.

דיווח על אירוע סייבר

ניתן גם להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם: