פתרונות תקשורת לעסקים

תקשורת היא מילת המפתח בעסקים. העסקים המודרניים מעבירים כמויות עצומות של מידע בדרכי תקשורת שונות, דואר אלקטרוני, הודעות כתובות בטלפונים החכמים ושיחות אישיות בטלפונים הנייחים.

אילו פתרונות תקשורת לעסקים אנו מציעים

הפתרונות של חברת דיקום  הם רוחביים ומשרתים את כל העובדים בעסק. קיימים פתרונות תקשורת לעסקים המותקנים בבית העסק שאותם החברה רכשה או שכרה כמו מתגים, נתבים שונים מרכזיה, רישיונות שימוש ובנק שעות עבור שירותי התחזוקה השוטפים. כמו כן קיימים פתרונות תקשורת לעסקים וירטואליים הכוללים שירות על קו ייעוד וירטואלי או עבור שירותי ענן. הלקוח מחויב עבור צריכת שירותי הענן בחיובים חודשיים נמוכים יחסית או לחילופין על פי היקפי הצריכה שלו בלבד. הייחוד של חברת דיקום הוא הידע לשלב באופן מושלם בין כל המערכות השונות ש"מדברות" זו עם זו בהצלחה. תשומת לב מיוחדת מעניקה חברת דיקום בתחום אבטחת מידע לעסק. אנו יוצרים הגנות באמצעות תוכנות אנטי-וירוס ותוכנות בקרה מתקדמות שאינן מאפשרות לגורמים שליליים לחדור למערכות המידע.

מערכת מותאמת לעסק

שילוב של מערכות ה- IP עם המערכות הפנים ארגוניות הוא הכרחי לנוכח תעבורת המידע הרבה הנעה מנקודה לנקודה. בחברות גדולות המערכת יוצרת גם קשרי עבודה שוטפים עם גורמי חוץ כמו לקוחות וספקים. הוספת המידע הזמין דרך מערכות ה CRM יוצרת יעילות משמעותית בתהליכי העבודה, חוסכת זמן יקר, מייעלת וגורמת למוטיבציה גבוהה ולמשימתיות מרוכזת בכל עת. פתרונות תקשורת לעסקים כוללות שירותי מחשוב לעסקים קטנים המקבלים מאתנו מעטפת מלאה של כל צרכי העסק בתחום התקשורת באמצעות מחשוב מתקדם ומשוכלל המאפשר גישה נוחה לאינטרנט לביצוע כל פעולה נדרשת.

עסקים קטנים נוטים לעבוד בשיטה הישנה שבה כל פתרונות תקשורת לעסקים מרוכזים בעסק והם אינם מנצלים את האפשרות ליהנות גם מהאופציה הווירטואלית אף על פי שהיא הרבה יותר זולה ובטוחה במקרים רבים. ההמלצה היא לעבור לאט לאט לשירותי ענן תוך הפעלה ראשונית ניסיונית באחת המחלקות או בקבוצת עובדים לבחינת הנושא. ורק אם יהיה מוצלח, יקודם התהליך.

מרכזיות IP

המוצר הבסיסי הוא מרכזיות IP. אלה הן המרכזיות המשוכללות ביותר המיוצרות בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על חיבורי VOLP העברת מסרים קוליים דרך רשת האינטרנט. מרכזית IP מותקנת ישירות למחשב ענן או לחילופין למחשב במשרד.

עלויות נלוות שיש להביא בחשבון

  • רכישת רישיונות שימוש שונים עבור שירותי SIP כיוון שאין אפשרות להפעיל את המערכות ללא רכישת הרישיון החוקי.
  • רכישת יישומים נחוצים עבור הפעלת המרכזייה.
  • ציוד נלווה שיש לרכוש, מחשבים, טלפונים שונים מסופי אשראי ועוד.
  • רכיבי רשת כמו אל פסק, מפצלים, כבלים, נתבי תקשורת מתגים שונים, מודם, שנאי.
  • שדרוג רשת ה LAN .
  • רכישת ציוד נוסף על פי צורך.
  • מערכת גיבוי המפקחת על פעולתה של המרכזייה, תקינותה, ומגנה עליה ופונקציות נוספות.

שירות SLA מקצועי המעניק שקט לעסק

רמת שירות ה SLA שלנו ידועה במקצועיותה הרבה שהיא הרבה מעבר לממוצע הקים במשק. למען פתרונות תקשורת לעסקים, עובדי החברה יטפלו בכל משימה במלוא תשומת לב כל שהמערכת תפעל שוב במהירות וביעילות.

דיווח על אירוע סייבר

ניתן גם להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם: